Daugybė interneto svetainių konkuruoja tarpusavyje dėl interneto lankytojų dėmesio. Pasitelkiamos įvairios reklamos ir kitos populiarinimo priemonės, tarp kurių stiprias pozicijas užima SEO. Šiame straipsnyje aiškinamasi, kas yra išorinis SEO ir kiek jis svarbus interneto svetainės efektyvumui.
Išorinio SEO paaiškinimas
Išorinis SEO – tai interneto svetainės optimizavimo dalis, atliekama po vidinio optimizavimo, kitų svetainių erdvėse. Jo metu interneto svetainės kokybė keliama rekomendacijų dėka, kurias ji gauna per atgalines nuorodas. Kuo daugiau sukuriama vertingų nuorodų, tuo geriau interneto svetainė vertinama paieškos sistemų.
Išorinis optimizavimo veiksmai dažnai tapatinami su viešaisiais ryšiais, tačiau tai ne tas pats. Išorinio SEO tikslas – kelti interneto tinklapio reitingą paieškos sistemose, nors tai gali įtakoti ir įmonės korporacinio įvaizdžio bei reputacijos formavimąsi internete.
Kas įeina į išorinį SEO?
Nors yra įvairių faktorių, nusakančių kas yra išorinis svetainių optimizavimas, dažniausiai minimi – atgalinės nuorodos ir socialiniai signalai.
Atgalinės nuorodos – įvairaus turinio su atgalinėmis nuorodomis talpinimas internete. Kuo daugiau atgalinių nuorodų iš autoritetingų tinklapių turi puslapis, tuo jis aukščiau vertinamas Google. Vienas lengviausių būdų gauti atgalinių nuorodų – registruoti interneto svetainę interneto kataloguose. Tačiau tai nėra pačios kokybiškiausios nuorodos, galinčios duoti apčiuopiamų rezultatų. Geriausia, kai šis procesas nėra per greitas, nes tai užtikrina paieškos sistemų pasitikėjimą.
Socialiniai faktoriai – tai turinio skleidimas per socialinius tinklus Facebook ar Twitter ir kt. Nors plačiai paskleisti informaciją per socialinius tinklus Lietuvoje pakankamai sunku dėl mažos aprėpties, vis tik tai daryti verta. Google paieškos sistemos naudojama PR (Page rank) vertinimo sistema reitinguoja puslapį nuo 0 iki 10. Aukščiausiu PR (10) vertinami Google, Youtube, Facebook socialiniai tinklai.
Taigi, išorinis SEO – tai gera perspektyva verslui didinti klientų skaičių, auginti apyvartą ir plėsti rinką. Aptarus, kas yra išorinis SEO lieka pridurti, jog tai nuolatinis darbas, tad jo negalima palikti savieigai. Netinkamai atliktas išorinis SEO gali stipriai pakenkti svetainės reputacijai paieškos sistemų akyse, kas gali nublokšti svetainę į paieškos rezultatų dugną ilgam laikui.
Plačiau http://www.bcon.lt
You must be logged in to post a comment.