Wednesday , August 15 2018
Pagrindinis / Įvairenybės / Sveikas gyvenimas prasideda čia ir dabar – neatidėliokite

Sveikas gyvenimas prasideda čia ir dabar – neatidėliokite

esaunashop.com

Sveikas gyvenimas nėra prabangos detalė. Norint pradėti propaguoti sveiką gyvenimo būdą, nereikia laukti savo gimtadienio ar Naujųjų metų. Pradėkite šiandien ir galėsite mėgautis puikiais rezultatais. Žinoma, tai yra ilgalaikis įsipareigojimas. Tačiau visuomet egzistuoja tam tikri žingsniai, kurie padeda palaipsniui ir nesudėtingai teigiama linkme pakeisti mūsų gyvenimo būdą.

  • Išsiaiškinkite, kokia yra bendra jūsų sveikatos būklė. Apsilankykite pas patyrusius ir savo sritį puikiai išmanančius medikus. Atlikę medicininius tyrimus, jie galės lengviau ir tiksliau nustatyti, ko jūsų organizmui trūksta ir su kokiomis problemomis jis šiuo metu susiduria.
  • Žinokite savo išmatavimus. Svorio ir ūgio duomenys padeda lengviau įvertinti tikrąjį jūsų kūno masės indeksą. Jei jūs turite viršsvorio, tuomet kyla rizika pakenkti širdžiai.
  • Įvertinkite savo fizinio aktyvumo lygį. Atsakykite į vieną labai paprastą, tačiau svarbų klausimą – ar per įprastą savaitę jūsų kūnas gauna pakankamą fizinį krūvį? Ar jūsų fizinis aktyvumas yra intensyvus? Ar fizinė veikla susideda tik iš labai trumpų pasivaikščiojimų iki artimiausios maisto prekių parduotuvės? Ar mėgstate sportuoti? Specialistų nuomone suaugusieji per savaitę vidutinio intensyvumo aerobinėms treniruotėms turėtų skirti bent dvi su puse valandos arba vieną valandą ir 15 minučių labai intensyviems fiziniams pratimams. Be to, bent dvi dienas per savaitę reikėtų skirti raumenų stiprinimo treniruotėms.
  • Rašykite mitybos dienoraštį. Užsirašykite visą tai, ką valgote kiekvieną dieną – ir jokiu būdu nepraleiskite to, dėl ko jaučiate gėdą. Pagrindinė šios užduoties paskirtis yra pakeisti savo prastos mitybos įpročius. Tuo tarpu, jei save apgaudinėsite, teigiamų rezultatų pasiekti negalėsite.
  • Pagalvokite apie savo nuotaiką ir energijos lygį. Sveika gyvensena yra tiesiogiai susijusi su emociniu stabilumu, gera nuotaika ir pakankamu poilsiu. Kokia pastaruoju metu buvo jūsų nuotaika? Ar pastebite tam tikrus depresijos ir panikos bei pykčio priepuolių simptomus? Ar jūs įprastai miegate nuo septynių iki aštuonių valandų?
  • Neapleiskite savo socialinio gyvenimo. Kokie yra jūsų dabartiniai santykiai su šeimos nariais ir draugais? Ar daug dėmesio skiriate dabartinių santykių stiprinimui ir naujų pažinčių mezgimui? Žmonėms tiesiog būtina išsaugoti teigiamais veiksniais paremtus ir ilgalaikius santykius.

Patarimais dalinasi eSaunaShop.com 

Taip pat skaitykite

Nekilnojamo turto agentūros Klaipėdoje

Nekilnojamasis turtas Klaipėdoje buvo paklausus visais laikais. Tokia situacija išliko ir iki šių dienų. Todėl ...