Pirmadienis , 29 balandžio 2024
Pagrindinis / Verslas / Pakuočių dizaino kūrimas – keli svarbūs patarimai

Pakuočių dizaino kūrimas – keli svarbūs patarimai

Šiandien pakuočių dizaino kūrimas yra tapęs atskira grafinio dizaino sritimi, kurioje su kiekvienais metais visame pasaulyje atsiranda vis daugiau naujų dizainerių, besispecializuojančių išskirtinai pakuočių dizaino kūrime. Tai rodo, kokią didžiulę reikšmę pakuočių dizainas turi verslui ir pirkėjams. Todėl jei jūs šiuo metu svarstote apie savo produktų pakuočių dizainą, būtų naudinga sužinoti keletą patarimų.

Aiškumas ir paprastumas

Kitą kartą, kai keliausite į prekybos centrą, nepamirškite pasirinkti atsitiktinę prekių lentyną ir savo akimis peržiūrėti joje esančius produktus. Pažvelkite į kiekvieną pasirinktoje lentynoje esantį produktą ir užduokite sau kelis labai paprastus klausimus:

  1. Kam yra skirtas šis produktas?
  2. Koks yra šio produkto gamintojas (prekės ženklas)?

Galite būti tikri, kad būsite labai nustebę, kai suprasite, kaip sudėtinga atrasti atsakymus į šiuos du minėtus klausimus mažiau nei per 4 sekundes, kas yra maksimalus laiko tarpas per kurį vartotojas apsisprendžia dėl norimo pasirinkti produkto. Ir visą tai lemia prastas pakuočių dizainas, todėl jei kursite savo produkto pakuotės dizainą, būkite tikri, kad vadovaujatės viena svarbia taisykle – produkto pakuotė turi aiškiai atspindėti tai, kam yra skirtas produktas ir koks yra jo prekės ženklas.

Nuoširdumas

Egzistuoja labai daug produktų pakuočių, kurios visiškai neatspindi to, ką pirkėjas iš tikrųjų gauna pasirinkęs vieną ar kitą produktą. Tokiais atvejais pirkėjai gali nusivilti, nes jų lūkesčiai nebūna patenkinti. Ir nors nėra nieko blogo pakuotės dizainą paversti skatinančiu tokį produktą įsigyti (akivaizdu, kad tai daryti yra tiesiog būtina!), tačiau kuriant pakuotės dizainą negalima pamiršti ir nuoširdumo, kurį vartotojai labai vertina.

Tai reiškia, kad pirkėjas, kuris pasirenka tam tikrą jam iš pirmo žvilgsnio patikusią prekę, galiausiai neturėtų suprasti įsigijęs visiškai priešingą produktą nei jis tikėjosi. Pakuotės dizainas pačiu tinkamiausiu būdu turėtų atspindėti patį produktą ir jo kokybę. Todėl su kiekvienu pirkėju reikėtų elgtis nuoširdžiai.

Autentiškumas

Originalumas ir autentiškumas yra tolygus lengvesniam įsiminimui. Ir tai puikiai žino žinomiausi pasaulyje prekės ženklai. Kai rinkoje yra tiek daug skirtingų produktų ir jų skaičius su kiekvienais metais nesustabdomai auga, verslui tampa ypatingai svarbu sukurti išskirtines ir originalias savo produktų pakuotes, kurios padėtų jiems išsiskirti iš daugybės kitų prekių. Konkurencija yra didžiulė, todėl vertėtų pasistengti, kad produkto pakuotė nebūtų panaši į daugybę kitų.

Nuoseklumas

Kuomet yra kuriamas pakuotės dizainas yra labai svarbu visuomet galvoti ir apie nuoseklumą. Dažnai įmonės, kurios sukuria savo pirmąjį produktą, neilgai trukus rinkai pristato ir didesnį savo produkcijos asortimentą. Todėl tokiais atvejais yra būtina būti nuosekliems. Pirkėjai, kurie pažvelgia į skirtingus tos pačios įmonės produktus, turėtų akimirksniu pastebėti tam tikrus juos siejančius panašumus ir suprasti, kad tai yra tos pačios įmonės produkcija.

Praktiškumas

Pakuotės dizainas yra susijęs ne tik su vizualiniais elementais, tačiau ir su pačia produkto pakuotės forma, jos dydžiu ir praktiškumu. Kuo praktiškesnė bus produkto pakuotė, tuo didesnių pardavimų galima tikėtis sulaukti. Tačiau iki šiol tai yra vienas iš labiausiai nuvertinamų pakuotės dizaino elementų. Todėl jei jūs nepamiršite ir apie praktiškumo veiksnį, akimirksniu galėsite įgyti gerokai didesnį konkurencinį pranašumą prieš kitus rinkos dalyvius.

Taigi, kurdami savo pakuočių dizainą jūs turėtumėte didelį dėmesį skirti daugybei skirtingų elementų, nuo kurių visumos galiausiai priklauso ir jūsų produkcijos sėkmė, pardavimai bei populiarumas.

Taip pat skaitykite

Skaitmeninės „Doup“ vizitinės kortelės: nauji vėjai verslo komunikacijoje

Šiandieninėje sparčiai kintančioje verslo aplinkoje įmonės turi nuolatos prisitaikyti prie naujų technologijų ir skaitmeninių atnaujinimų. ...