Ketvirtadienis , 24 birželio 2021
Pagrindinis / Verslas / Suodžių filtro remontas ir gedimo priežastys

Suodžių filtro remontas ir gedimo priežastys

Pradėkime nuo to, jog dauguma dyzelinių variklių, išmetimo sistemoje turi gamykloje įmontuotą mechanizmą, vadinamą suodžių filtru, arba DPF. Pagrindinė jo paskirtis – iki devyniasdešimt penkių procentų sumažinti kietųjų dalelių, esančių sudegusiame dyzeline, išmetimą į aplinką. Nors pagrinde šis mechanizmas taikomas dyzeliniams varikliams, jį turi ir kai kurie pastarųjų dviejų metų senumo benzininiai varikliai. Suodžių filtro remontas siekiant tvarkingo jo darbo yra būtinas todėl, kad šis filtras atlieka labai svarbią funkciją – padaro automobilį kiek įmanoma draugiškesnį aplinkai, be to, kartais suodžių filtro remontas būtinas tam, kad sėkmingai praeiti būtinąją techninę automobilio apžiūrą. Kuro degimo metu, DPF filtre kaupiasi suodžiai, kurie reguliariai, deginimo aukštoje temperatūroje būdu, paverčiami pelenais, kurie aplinką kenksmingomis medžiagomis teršia nepalyginamai mažiau, o taip pat, skleidžia mažiau nemalonaus kvapo. DPF filtras, kaip ir bet kuri kita automobilio dalis, ilgainiui dėvisi, o to pasekmė – prarastas efektyvumas. Tokiu atveju filtras kaupia tokį suodžių kiekį, kurio išvalyti nepajėgia. Prie situacijos, kai reikalingas suodžių filtro remontas, prisideda padidėjęs variklio dūmingumas, be abejo, prastos kokybės kuras ar alyva, o taip pat nereguliarus šios alyvos keitimas. Labai svarbus faktorius yra važiavimo pobūdis. Kadangi savaiminis suodžių perdirbimas filtre vyksta važiuojant užmiesčio rėžimu apie trisdešimt minučių, vairuojant mieste, tokia reakcija įvyksta retai, todėl filtre suodžiai pradeda kauptis – jie savaime neišsivalo. To pasekoje, didėja priešslėgis išmetimo sistemoje ir auga kuro sąnaudos, bei sumažėja variklio galia. PDF filtras gali būti plaunamas specialiai tam pritaikytame įrenginyje, naudojant specialų skystį ir suslėgtą orą. Šis plovimas, įskaitant filtro nuėmimą ir uždėjimą gali užtrukti nuo keturių iki šešių valandų. Jei klientas atveža tvarkingai nuimtą ir plovimui paruoštą suodžių filtrą, darbo kaina įprastai yra mažesnė, nei atvarant visą automobilį. Tam, kad išvengti suodžių filtro remonto, pirmoje vietoje rekomenduojama leisti jam savaime regeneruotis (išvalyti sukauptus suodžius). Kad tai pasiekti, važiuokite pastoviu greičiu ilgesnį laiką. Tai, pagrinde, įmanoma atlikti užmiestyje. Prižiūrimas filtras tarnaus nepalyginamai ilgiau.

Taip pat skaitykite

Kada reikalingas gydomasis masažas

Masažas geriausiai žinomas kaip atsipalaidavimo ir streso malšinimo būdas. Švelnus raminamasis masažas gali sumažinti stresą, ...