Nepaisant to ar jūs teikiate paslaugas, ar parduodate prekes – yra daugybė žmonių, kurie apie tai informacijos ieško naudodamiesi populiariausia pasaulyje Google internetine paieškos sistema. Tuo tarpu Google reklama (arba Google Ads) gali užtikrinti, kad potencialūs klientai jus pamatys. Todėl verta pateikti keletą esminių Google AdWords privalumų, kuriuos patyrusi Google reklamos agentūra gali labai efektyviai pasitelkti jūsų verslui.
Greitas klientų pritraukimas
Ar žinojote, kad daugiau nei 90% visų Google internetinėje paieškos sistemoje atliekamų užklausų yra susijusios su produktais ir paslaugomis? Dabar įsivaizduokite, kad jūsų internetinis tinklalapis yra pirmojo paieškos rezultatų puslapio viršuje ir kiek daug interneto vartotojų jūs galite pritraukti į savo tinklalapį profesionaliai suformuoto skelbimo pagalba. Būtent tai gali padaryti Google reklama, o visų svarbiausia, kad vos tik pradedate reklamuotis – jūs galite būti akimirksniu matomi pačiose aukščiausiose pozicijose.
Greičiau nei SEO
Kokybiškai sukurta Google Ads kampanija, profesionalus nukreipimo puslapis ir tinkama kaina už paspaudimą – viskas, ko reikia, kad jūsų skelbimas akimirksniu būtų rodomas pirmajame internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapyje. Skirtingai nei SEO atveju, kuomet norint patekti į pirmąjį puslapį gali tekti sunkiai dirbti daugybę mėnesių.
Išsiaiškinama, kas konvertuojasi
Sujungus Google Ads paskyrą su Google Analytics paskyra jūs galite gauti labai aiškias ir tikslias ataskaitas, kurių pagalba sužinotumėte daugiau naudingos informacijos apie tai, kas jūsų verslo atveju veikia geriausiai, o ko vertėtų atsisakyti. Tai gali padėti pašalinti tam tikrus raktažodžius ar skelbimus, kurie tinkamai nesikonvertuoja, sutaupant jums daugybę lėšų. Be to, tokią informaciją galima panaudoti ir atliekant tolimesnę tinklalapio optimizaciją, kadangi žinosite, kokie raktažodžiai ir raktinės frazės konvertuojasi geriausiai.
Valdote savo reklamos kaštus
Google AdWords atveju jūs mokate tik tuomet, kai kas nors pasirenka ir paspaudžia jūsų reklamą. Tai reiškia, kad jūs turite mokėti tik tada, kai atsiranda tikimybė, jog vartotojas konvertuosis jūsų tinklalapyje būtent taip, kaip to tikitės. Todėl šio privalumo dėka būtų sudėtinga sugalvoti dar bent vieną šiuolaikinės rinkodaros priemonę, kuri būtų tokia efektyvi biudžeto panaudojimo ir konversijos atžvilgiu. Be to, jūs taip pat galite kasdien nustatyti savo norimą reklamos biudžetą, tokiu būdu niekuomet neviršydami to, ką esate numatę.
Google Ads „perima“ SERP
„Niekas nespaudžia ant reklamų!“ – turbūt tai jau esate girdėję ne vieną kartą ar netgi tai tvirtinę patys sau, tačiau tuomet, kai internetinė paieška yra atliekama naudojant komercinius raktažodžius, paspaudimai ant reklamos gali viršyti net 65 proc., o tai yra bene du trečdaliai. Taigi, ar tikrai norite iš savo rankų paleisti tiek daug potencialių klientų?
Vietos nustatymas
Parduodate prekes ar teikiate paslaugas lokaliai? O gal tai darote tarptautiniu mastu? Savo prekėms ar paslaugoms esate pasirinkę tik tam tikras šalis ar miestus? Google AdWords pagalba jūs galite nustatyti reklamos rodymą tik konkrečioje vietovėje esantiems internetinės paieškos sistemos vartotojams. Pavyzdžiui, jei jūs teikiate dviračių taisymo paslaugas, turbūt nenorite reklamuotis vartotojams, kurie nuo jūsų yra nutolę daugiau nei keliasdešimt kilometrų. Todėl tokiu atveju kuriant Google reklamos kampaniją, jūs galite nurodyti, kad reklama būtų rodoma tik tam tikru spinduliu aplink jus esantiems vartotojams.
Pabaigai
Jei jūs esate pardavėjas arba paslaugų teikėjas, jūs visuomet norite, kad jūsų potencialūs klientai jus matytų geriau nei jūsų konkurentus, o tai reiškia, kad šiuolaikinėje rinkodaros rinkoje būtų sudėtinga surasti efektyvesnę reklamos priemonę nei Google Ads.
You must be logged in to post a comment.